Veel gestelde vragen

Veel gestelde vragen

Is gedroogd fruit gesuikerd?
Nee. Wij gebruiken puur en alleen de vrucht die vermeld staat op de verpakking. Hier voegen wij ook geen conserveermiddelen aan toe.

Is gedroogd fruit gezond?
Gedroogd fruit is zeker gezond. Fruit is een essentieel onderdeel van het menselijke voedingspatroon. Het drogingsproces zorgt er voor dat gedroogd fruit een veel hogere concentratie voedingsstoffen bevat.
Omdat het water verloren gaat tijdens het drogen is het wel aan te raden om extra water op de dag te drinken. Stay hydrated!

Wanneer kan ik gedroogd fruit eten?
Wij vinden gedroogd fruit zelf het aller lekkerst bij het ontbijt. Hiermee begin je je dag meteen vol goede energie. Ook als tussendoortje als je overdag even wat extra energie nodig hebt.

Waar halen jullie gedroogd fruit vandaan?
Gedroogd fruit is zeker gezond. Fruit is een essentieel onderdeel van het menselijke voedingspatroon. Het drogingsproces zorgt er voor dat gedroogd fruit een veel hogere concentratie voedingsstoffen bevat.
Omdat het water verloren gaat tijdens het drogen is het wel aan te raden om extra water op de dag te drinken. Stay hydrated!

Zijn jullie biologisch gecertificeerd?
Wij zijn op dit moment niet biologisch gecertificeerd. Wel werken wij met zoveel mogelijk onbespoten producten.

Hoelang kan ik gedroogd fruit bewaren?
Onze producten gaan het langst mee als je ze op een koele en donkere plek bewaart. Om te zorgen voor een langere houdbaarheid hebben we gekozen voor een ziplock bag zodat je deze weer netjes kunt hersluiten na het snoepen.

 

Heeft het Coronavirus invloed op jullie service?
We zien tot nu toe dat enkele grondstoffen moeilijker te verkrijgen gaan worden, en dat bepaalde producten meer ingekocht worden. Dit kan invloed op onze service maar we zullen ons uiterste best doen dit zo beperkt mogelijk te houden. 

Ik ontvang geen email van Sona Linn?
Check je spambox, het kan soms gebeuren dat deze in de verkeerde map terecht is gekomen

Wat moet ik doen als mijn pakketje kapot/gescheurd binnenkomt?
Wij proberen onze pakketjes zo zorgvuldig mogelijk te versturen. Mocht er iets mis gaan onderweg, stuur ons dan even een foto van de schade en wij sturen je z.s.m. een nieuw pakketje toe.

Wat zijn de verzendkosten?
De verzendkosten zijn standaard € 3,95 en vanaf € 50,- wordt het gratis thuisbezorgd.

Is het mogelijk het pakket terug te sturen?
Ja dit is mogelijk binnen 14 dagen in de juiste staat. De verzendkosten daarvan dienen door de koper vergoed te worden.

Hoe kan ik in contact komen?
Wij antwoorden op al je vragen van maandag t/m zondag via de mail info@sonalinn.nl en whatsapp : 06-10785276